Wilt u meer weten of heeft u vragen? Bel: 010 - 465 22 51
 
 
 
 

Welkom bij TeleWaarde Training & Detachering!

TeleWaarde helpt organisaties, MKB-bedrijven én professionals met:

1 klantgericht klantcontact én commercieel communiceren via telefoon, persoonlijk en online.
2 arbeidsbemiddeling van helpdesk- en (junior) accountmanagers / verkopers binnendienst.

1 Professioneel, klantgericht en commercieel communiceren / telefoneren.
Wij verzorgen open groepstraining, incompany- bedrijfstraining én werkplektraining.
Hoe?
Professionele acquisitievaardigheden, adviesvaardigheden, balievaardigheden, communicatievaardigheden, gespreksvaardigheden, telefoonvaardigheden, sales- en verkoopvaardigheden worden klantgericht besproken, geoefend, getraind en/of opgefrist!

Waarom bij een bedrijfs- of telefoontraining kiezen voor TeleWaarde?
TeleWaarde bestaat en traint zelf al sinds 2002, kent het ondernemen en werkgeverschap.
Telefoon- of verkooptrainingen worden verzorgd door trainers met onderwijsbevoegdheid.
De TeleWaarde trainer is bij ons ook accountmanager en communiceert ook zo met relaties.

Welke klantvoordelen door telefoontraining via TeleWaarde hebben bedrijven o.a.?
- toename professionaliteit, uniformiteit, medewerkerstevredenheid en werkplezier (arbo), 
- toename bekwaamheid en dus gemiddelde winst- en/of omzet per contactmoment,
- toename telefonische bereikbaarheid en herkenbaarheid van een duidelijke huisstijl,
- toename klanttevredenheid, klantloyaliteit, ambassadeurschap, enz.,

- afname wanprestaties, werkstress en dus van eigen ziekteverzuim en klagende relaties,
- afname gemiddelde tijdsduur per gesprek en dus afname (personeels)kosten.

2 Tewerkstelling van helpdesk- en (junior) accountmanagers / verkopers.
Waarom voor
personeelsdiensten (ook) samenwerken met TeleWaarde?
TeleWaarde biedt detachering aan conform ABU en kent deze klantgerichte functies goed.
TeleWaarde traint haar tewerkgestelde werknemers zowel preventief, proactief als reactief!
Vanuit MVO kan dit ook een bijzondere persoon zijn, bijv. uit het UWV doelgroepregister.
TeleWaarde werkt met eén vaste aanspreekpunt zonder enige 09.u. tot 17.u. mentaliteit! 

Welke klantvoordelen door detachering via Telewaarde hebben bedrijven o.a.?
- toename van de totale periode voor het leren kennen nieuwe kandidaat / medewerker,
- toename van uw investering vanwege snelle(re) bekwaamheid van de nieuwe medewerker,
- toename eigen inzetbare werktijd vanwege uitbesteding werving (en/of training),
- afname financiele werkgeversrisico's bij uitvallen wegens ziekte v/d medewerker,
- afname onkosten bij uitproberen via proefplaatsing indien mogelijk.

Wilt u snel een bekwame helpdesk- of commercieel binnendienstmedewerker?
Benader TeleWaarde snel voor het bespreken van uw wensen over detachering!
Gebruik ons contactformulier, info@TeleWaarde.nl of de terugbelservice!
Indien gewenst leveren wij ook re-integratie-, verzuimaanpak- en/of loopbaanadvies. 

 
 
Webdesign: Studio Reload
 
tumblr hit tracking tool